Link :: 21.01.2005 :: 12:18
Witam wszystkich!

Własnie rozpoczynam pisanie bloga. Rany, mój pierwszy w życiu blog :):):). Mam nadzieje, że nie będzie nudny. Nie mam doświadczenia w pisaniu tego typu rzeczy, ale jestem dobrej myśli.

Piszcie co myślicie. THX. :)


Komentuj(1)


Link :: 21.01.2005 :: 23:40
Mam pecha do facetów.

Czy we mnie zawsze musi się zakochac jakiś kolega, który jest cudownym przyjacielem? A jeśli już tak sie dzieje, to czemu ja nie mogę się w nim zakochać, tylko oglądam sie za facetem, którego zdobycie wymaga o wiele większego wysiłku?
Ja nie wiem na czym to polega. Zawsze pociagają mnie faceci, którzy stanowią dla mnie zagrożenie. Czy ja się kidyś z tego wyleczę? Kiedy dojdzie do mnie, że chłopak, który nie szuka problemów, dobrze sie uczy i jest miły dla innych też jest fajnym misiem?
Mam nadzieję, że szybko.
Komentuj(2)


Link :: 22.01.2005 :: 13:19
Jestem niewyobrażalnie wściekła!!!

To totalna niesprawiedliwośc, żeby moja młodsza siostra za "zbrodnie", za którą ja zostałam uziemiona, nie dostała nawet delikatnej reprymendy.

Jak tu się nie wpieniać?! Niech to szlag trafi!

Chwilowo ne jestem w stanie nic więcej napisać, a takie miałam dzisiaj plany. Ehh...
No, ale to normalne, że jak w drewnianym kościele spada cegła to ja nią w łeb dostanę.
Komentuj(1)


Link :: 23.01.2005 :: 12:27
To dziwne...

Siedziałam wczoraj i przeglądałam fotografie z dzieciństwa. Stwierdziła, że byłam strasznie brzydkim dzieckiem i zastanawiam się jak to jest możliwe, że teraz wygladam jak wygladam, a nie chwaląc się nie można mi nic zarzucić. Obiektywnie rzecz biorąc jestem niezłą laską :).

Pamiętam, że jeszcze kilka lat temu płakałam po nocach z rozpaczy, bo myślałam, że nigdy nie będę ładna. Teraz chce mi sie śmiać z tego w jaki sposób rozumowałam.
Myślałam, że jak będę ładna to wszystko będzie lepsze, ale to nie prawda. Ładne panny mają przerąbane i wbrew pozorom nie jest im łatwiej.